Informujemy, że uległy zmianie przepisy dotyczące wydawania Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS). Od dnia 1 października 2025 r. wszystkim studentom posiadającym numer PESEL, uczelnia wydaje mLegitymację (działającą w aplikacji mObywatel) zamiast Elektronicznej Legitymacji Studenckiej.
mLegitymacja na nowych zasadach będzie wydawana wszystkim studentom przyjętym na rok akademicki 2025/2026, którzy podpiszą w Biurze Obsługi Studenta dokument ślubowania.
Uczelnia sukcesywnie przekazuje wnioski o wydanie mLegitymacji do systemu mObywatel, w następstwie czego studenci będą mieli możliwość odebrania kodu QR i kodu aktywacyjnego po zalogowaniu na stronę https://mlegitymacja.uniwersytetradomski.pl/. Dane do logowania na stronie https://mlegitymacja.uniwersytetradomski.pl/ są takie same jak do poczty studenckiej i systemu Wirtualna Uczelnia. Jedna mLegitymacja może być zainstalowana na jednym urządzeniu mobilnym.
Plastikowa karta ELS będzie wydawana wyłącznie na wniosek studenta oraz studentom nieposiadającym numeru PESEL. Aby otrzymać plastikową kartę ELS należy uiścić opłatę w wysokości 22 zł na indywidualny numer konta bankowego wygenerowany w systemie Wirtualna Uczelnia (zakładka Twoje dane finansowe -> Dane finansowe (nr Subkonta)).
Chęć uzyskania plastikowej karty ELS należy zgłosić do swojego opiekuna w Biurze Obsługi Studenta: https://student.uniwersytetradom.pl/biura-obslugi-studenta/.
UWAGA! Legitymacje (mLegitymacja i ELS) będą wydawane tylko osobom, które dostarczyły fotografię zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.