Student

Koła naukowe

Koła Naukowe działające w UTH Radom

Numer rejestracyjny
xx / RO
Nazwa organizacji / koła / OpiekunRok wpisu do rejestruWydział
1/ROSKN “ŚRODOWISKO”, dr hab. inż. Paweł Religa2016WICiT
2/ROSKN “COSMETIX”, dr hab. inż. Emilia Klimaszewska2016WNMiNoZ
4/ROSKN PROJEKTANTÓW “STYL” prof. dr hab. Irmina Aksamitowska-Szadkowska, dr hab. Hanna Wojdała-Markowska2016WSz
5/ROSKN “POJAZDY I EKSPLOATACJA”, dr inż. Jacek Filipowicz2016WTEiI
6/ROSKN “ELEKTRYK”, dr inż. Andrzej Szafraniec2016WTEiI
11/ROSKN RACHUNKOWOŚCI “FAKTURA”, dr Barbara Fiedoruk2016WEiF
12/ROSKN ADMINISTRATYWISTÓW “SKAUTH”, dr hab. Sławomir Fundowicz2016WPiA
14/ROSKN “Programming Lab”, dr Artur Bartoszewski2016WTEiI
17/ROSKN “ANGLISTÓW”, dr Ewa Klęczaj-Siara2016WFP
18/ROSKN “PROMOCJI ZDROWIA”, mgr Sylwester Kuliński2016WFP
19/ROSKN “GERMANISTÓW”, dr Jacek Kowalski2016WFP
20/ROSKN “TRAPERZY”, dr Mirosław Barcicki2016WTEiI
21/ROSKN “DRON-K”, dr inż. Jarosław Kotliński2016WM
22/ROSKN STUDENTÓW PRAWA “SAPERE AUDE”, dr Tomasz Dąbrowski2016WPiA
23/ROSKN “DZIENNIKARZY”, mgr Łukasz Nogaj2016WFP
24/ROSKN “FIZJOTERAPII”, dr Marian Gawinek2016WNMiNoZ
26/ROSKN „FORMA”, mgr Marta Orzechowska-Ochnia, mgr Aleksandra Kwiecień2018WSz
27/ROSKN “PRO-BONO”, dr hab. Sławomir Patyra2017WPiA
28/ROSKN “POZYTYWNI” dr Maria Gagacka2019WFP
29/ROSKN “NOWOTECHBUD” dr inż. Monika Jaworska-Wędzińska2019WM
30/ROSKN “MEDYCYNA LABORATORYJNA” dr n. med. Anna Szade-Klimasińska2019WNMiNoZ
31/ROSKN “ANKONA-R” dr hab. n. med. Leszek Markuszewski prof. UTH Rad.2019WNMiNoZ
32/ROSKN “QUALITY LAB” dr hab. inż. Małgorzata Zięba2019WICiT
33/ROSKN “TURBODOŁADOWANI” dr hab. inż. Krzysztof Górski, dr inż. Tomasz Skrzek2019WM
34/ROSKN “KLINIKA PRAWA” dr Mirosław Kopeć2020WPiA
35/ROSKN “(NIE)BEZPIECZNI” dr inż. Jan Żarłok2020WICiT
36/ROSKN “AUTOMATYK” dr inż. Daniel Pietruszczak2020WTEiI
37/ROSKN “NIEBANALNI” dr inż. Mariola Mendrycka, dr Mariusz Wilk2020WNMiNoZ
38/ROSKN “NOWOCZESNE PIELĘGNIARSTWO” dr Małgorzata Chmielewska, dr Dorota Trybusińska2021WNMiNoZ
39/ROSKN “CHIRURGII OGÓLNEJ RADOM” prof. dr hab. n. med. Krzysztof Paśnik2021WNMiNoZ
40/ROSKN “PEDIATRII” dr n. med. Cezary Dubaj2021WNMiNoZ
41/ROSKN “GINEKOLOGII I POŁOŻNICTWA” dr n. med. Jarosław Grzeszczyk2021WNMiNoZ
42/ROSKN “ANATOMII, CHIRURGII ORAZ INŻYNIERII TKANKOWEJ” dr n. med. Łukasz Wysieński2021WNMiNoZ
43/ROSKN “MEDYCYNA RATUNKOWA” dr n. med. Jolanta Pastryk2021WNMiNoZ

Podstawa Prawna

Podstawę prawną działalności uczelnianych organizacji stanowi ZARZĄDZENIE R-12/2019 Rektora Uniwersytetu Technologiczno – Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu z dnia 16 września 2019 r. w sprawie: wprowadzenia Zasad tworzenia i funkcjonowania uczelnianych organizacji studenckich oraz uczelnianych organizacji doktorantów w Uniwersytecie Technologiczno – Humanistycznym im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu.

Uczelniane organizacje studenckie oraz organizacje doktorantów, w szczególności koła naukowe, zespoły artystyczne i sportowe itp. podlegają obowiązkowi rejestracji. Organem rejestrującym i prowadzącym rejestr jest Rektor.

Zasady przedstawione w Zarządzeniu R-12/2019 nie dotyczą organizacji działających na podstawie ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1393 z późn. zm.).

Sprawy administracyjne związane z prowadzeniem rejestru uczelnianych organizacji realizuje Dział Spraw Studenckich.

Organizacja studentów/doktorantów może działać przy jednym wydziale, pod patronatem kilku wydziałów lub mieć charakter organizacji ogólnouczelnianej.

Na wniosek studentów dziekan, a w przypadku organizacji zrzeszających studentów (doktorantów) kilku wydziałów – dziekani tych wydziałów w porozumieniu powołują spośród nauczycieli akademickich UTH Radom opiekuna organizacji.

Opiekuna organizacji ogólnouczelnianej powołuje Rektor.

Podstawowe regulacje, wzory obowiązujących wniosków, dotyczących zakładania, rejestrowania i następnie sprawozdawczości organizacji / kół naukowych zawiera Zarządzenie R-12/2019:

  • Załącznik nr 2 do zarządzenia: Wniosek o zarejestrowanie uczelnianej organizacji studenckiej / doktorantów POBIERZ
  • Załącznik nr 3 do zarządzenia: Regulamin POBIERZ
  • Załącznik nr 4 do zarządzenia: Sprawozdanie z działalności uczelnianej organizacji studenckiej / doktorantów  POBIERZ

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close