Student

Koła naukowe

Koła Naukowe działające w UTH Radom

Numer rejestracyjny xx / RO Nazwa organizacji / koła / Opiekun Rok wpisu do rejestru Wydział
1/RO SKN “ŚRODOWISKO”, dr hab. inż. Paweł Religa 2016 WICiT
2/RO SKN “COSMETIX”, dr hab. inż. Emilia Klimaszewska 2016 WNMiNoZ
3/RO SKN “POLIMERY”, dr inż. Janusz Szczerba 2016 WICiT
4/RO SKN PROJEKTANTÓW “STYL” prof. dr hab. Irmina Aksamitowska-Szadkowska, dr hab. Hanna Wojdała-Markowska 2016 WSz
5/RO SKN “POJAZDY I EKSPLOATACJA”, dr inż. Jacek Filipowicz 2016 WTEiI
6/RO SKN “ELEKTRYK”, dr inż. Andrzej Szafraniec 2016 WTEiI
11/RO SKN RACHUNKOWOŚCI “FAKTURA”, dr Barbara Fiedoruk 2016 WEiF
12/RO SKN ADMINISTRATYWISTÓW “SKAUTH”, ks. dr hab. Sławomir Fundowicz 2016 WPiA
14/RO SKN “Programming Lab”, dr Artur Bartoszewski 2016 WTEiI
17/RO SKN “ANGLISTÓW”, dr Ewa Klęczaj-Siara 2016 WFP
18/RO SKN “PROMOCJI ZDROWIA”, mgr Sylwester Kuliński 2016 WFP
19/RO SKN “GERMANISTÓW”, dr Jacek Kowalski 2016 WFP
20/RO SKN “TRAPERZY”, dr Mirosław Barcicki 2016 WTEiI
21/RO SKN “DRON-K”, dr inż. Jarosław Kotliński 2016 WM
22/RO SKN STUDENTÓW PRAWA “SAPERE AUDE”, dr Tomasz Dąbrowski 2016 WPiA
23/RO SKN “DZIENNIKARZY”, doktorant WNEiP mgr Łukasz Nogaj 2016 WFP
24/RO SKN “FIZJOTERAPII”, dr Marian Gawinek 2016 WNMiNoZ
26/RO SKN „FORMA”, mgr Marta Orzechowska-Ochnia, mgr Aleksandra Kwiecień 2018 WSz
27/RO SKN “PRO-BONO”, dr hab. Sławomir Patyra 2017 WPiA
28/RO SKN “POZYTYWNI” dr Maria Gagacka 2019 WFP
29/RO SKN “NOWOTECHBUD” dr inż. Monika Jaworska-Wędzińska 2019 WM
30/RO SKN “MEDYCYNA LABORATORYJNA” dr n. med. Anna Szade-Klimasińska 2019 WNMiNoZ
31/RO SKN “ANKONA-R” dr hab. n. med. Leszek Markuszewski prof. UTH Rad. 2019 WNMiNoZ
32/RO SKN “QUALITY LAB” dr inż. Małgorzata Zięba 2019 WICiT
33/RO SKN “TURBODOŁADOWANI” dr hab. inż. Krzysztof Górski, dr inż. Tomasz Skrzek 2019 WM
34/RO SKN “KLINIKA PRAWA” adw. dr Mirosław Kopeć 2020 WPiA
35/RO SKN “(NIE)BEZPIECZNI” dr inż. Jan Żarłok 2020 WICiT
36/RO SKN “AUTOMATYK” dr Daniel Pietruszczak 2020 WTEiI
37/RO SKN “NIEBANALNI” dr inż. Mariola Mendrycka, ks. dr Mariusz Wilk 2020 WNMiNoZ
38/RO SKN “NOWOCZESNE PIELĘGNIARSTWO” dr n. o zdr, Małgorzata Chmielewska, dr n. o zdr. Dorota Trybusińska 2021 WNMiNoZ
39/RO SKN “CHIRURGII OGÓLNEJ RADOM” prof. dr hab. n. med. Krzysztof Paśnik 2021 WNMiNoZ
40/RO SKN “PEDIATRII” dr n. med. Cezary Dubaj 2021 WNMiNoZ
41/RO SKN “GINEKOLOGII I POŁOŻNICTWA” dr n. med. Jarosław Grzeszczyk 2021 WNMiNoZ
42/RO SKN “ANATOMII, CHIRURGII ORAZ INŻYNIERII TKANKOWEJ” dr n. med. Łukasz Wysieński 2021 WNMiNoZ

Podstawa Prawna

Podstawę prawną działalności uczelnianych organizacji stanowi ZARZĄDZENIE R-12/2019 Rektora Uniwersytetu Technologiczno – Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu z dnia 16 września 2019 r. w sprawie: wprowadzenia Zasad tworzenia i funkcjonowania uczelnianych organizacji studenckich oraz uczelnianych organizacji doktorantów w Uniwersytecie Technologiczno – Humanistycznym im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu.

Uczelniane organizacje studenckie oraz organizacje doktorantów, w szczególności koła naukowe, zespoły artystyczne i sportowe itp. podlegają obowiązkowi rejestracji. Organem rejestrującym i prowadzącym rejestr jest Rektor.

Zasady przedstawione w Zarządzeniu R-12/2019 nie dotyczą organizacji działających na podstawie ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1393 z późn. zm.).

Sprawy administracyjne związane z prowadzeniem rejestru uczelnianych organizacji realizuje Dział Spraw Studenckich.

Organizacja studentów/doktorantów może działać przy jednym wydziale, pod patronatem kilku wydziałów lub mieć charakter organizacji ogólnouczelnianej.

Na wniosek studentów dziekan, a w przypadku organizacji zrzeszających studentów (doktorantów) kilku wydziałów – dziekani tych wydziałów w porozumieniu powołują spośród nauczycieli akademickich UTH Radom opiekuna organizacji.

Opiekuna organizacji ogólnouczelnianej powołuje Rektor.

Podstawowe regulacje, wzory obowiązujących wniosków, dotyczących zakładania, rejestrowania i następnie sprawozdawczości organizacji / kół naukowych zawiera Zarządzenie R-12/2019:

  • Załącznik nr 2 do zarządzenia: Wniosek o zarejestrowanie uczelnianej organizacji studenckiej / doktorantów POBIERZ
  • Załącznik nr 3 do zarządzenia: Regulamin POBIERZ
  • Załącznik nr 4 do zarządzenia: Sprawozdanie z działalności uczelnianej organizacji studenckiej / doktorantów  POBIERZ

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close