Student

Domy Studenckie

Osoby zainteresowane miejscem w Domu Studenta
w roku akademickim 2022/2023
(tj. od 01.10.2022 do 30.06.2023)
proszone są o złożenie elektronicznego wniosku w systemie Wirtualna Uczelnia.

Termin rejestrowania wniosków przez system elektroniczny na kolejny rok akademicki, dla studentów mija 15 czerwca

Informujemy, że we wniosku o miejsce w Domu Studenta, wysokość dochodu w rodzinie studenta zgłaszana jest na zasadzie oświadczenia (nie są wymagane zaświadczenia o dochodzie).

O wynikach przydziału będzie informował status wniosku w systemie Wirtualna Uczelnia – „przyznano”.

Studenci przyjmowani na pierwszy rok studiów proszeni są o składanie elektronicznie wniosków o miejsce w Domu Studenta, po uzyskaniu dostępu do systemu Wirtualna Uczelnia.

W sytuacji braku wolnych miejsc w wybranym Domu Studenta, wnioski mogą zostać przekwalifikowane na inny, o czym poinformujemy mailowo.

Studenci, będący na ostatnim semestrze studiów pierwszego i drugiego stopnia, którzy chcą w kolejnym roku akademickim kontynuować naukę i zamieszkiwać w akademiku UTH Radom – proszeni są o złożenie wniosku do dnia 15 czerwca (tylko w formie mailowej na adres: sprawystudenckie@uthrad.pl pobierz plik pdf)
W/w studenci będą składać wnioski w formie elektronicznej po pozytywnie zakończonej rekrutacji na kolejny etap studiów po uzyskaniu dostępu do WU.

Studenci, którzy we wstępnym przydziale zakwalifikowani zostaną do otrzymania miejsca w DS-ach na przyszły rok akademicki – obowiązani będą wpłacić zadatek 94,- zł na poczet opłaty za październik w terminie do 31 sierpnia. Miejsca studentów, którzy nie dokonają terminowo wpłaty zadatku będą traktowane jako wolne.

W pierwszej kolejności kwaterowani są studenci ze statusem przyznano. Studenci oczekujący na miejsce w akademiku będą kwaterowani w miarę pojawiających się wolnych miejsc.

Osoby, nie będące studentami Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu (absolwenci, studenci innych uczelni i inni) – mogą złożyć wniosek do Działu Spraw Studenckich w formie mailowej na adres sprawystudenckie@uthrad.pl w terminie najpóźniej do 31 maja [Wniosek – pobierz], na kolejny rok akademicki tj.od 01.10. do 30.06.

Ważność przydziału dla studentów i osób nie będących studentami wygasa – w przypadku nie zgłoszenia się do Domu Studenta w ciągu 3 dni od rozpoczęcia daty okresu przydziału.

Mieszkańcy, którzy zalegają z opłatami za miejsca w akademiku za mijający rok akademicki nie będą zakwaterowani do momentu uregulowania zaległych płatności.

Kwaterowani będą studenci znajdujący się na listach przydziału miejsc ze statusem „przyznano”.
Pozostali studenci (wnioski o akademik ze statusem „oczekujący” oraz „nowy” – brak wniesionych przedpłat) mogą ubiegać się o zakwaterowanie tylko w miarę wolnych miejsc.

Po zakwaterowaniu w akademiku i wpisaniu w system elektroniczny meldunku, wygenerowane zostaną na Państwa indywidualnym koncie wymagane opłaty wraz z żądanym terminem uregulowania płatności:

  • kaucja zwrotna w wysokości 200,- zł na poczet ewentualnych szkód (kaucja zwrócona będzie przy wykwaterowaniu);
  • comiesięczne opłaty, przy czym pierwsza rata (za październik) będzie zmniejszona o wniesioną wcześniej przedpłatę.

Uwaga! Opłaty na poczet zakwaterowania w akademiku (przedpłata, kaucja, opłata comiesięczna) wnosimy wyłącznie na przypisany w systemie każdemu studentowi indywidualny rachunek bankowy (zakończony numerem albumu), to znaczy na indywidualne konto bankowe wygenerowane w systemie Wirtualna Uczelnia: www.dziekanat.uniwersytetradom.pl (Twoje dane finansowe -> Dane finansowe -> Nr subkonta). W tytule przelewu proszę koniecznie podawać numer i nazwę Domu Studenta, np. „DS-1 Wcześniak”,  „DS-3 Bliźniak”.

Kierownicy DS-ów nie przyjmują od studentów wpłat gotówkowych.

 

Zakwaterowania w akademiku w okresie wakacji lipiec – wrzesień

Studenci, którzy chcą skorzystać z zakwaterowania w okresie wakacyjnym lipiec- wrzesień, proszeni są o przesłanie wniosków drogą mailową na adres : sprawystudenckie@uthrad.pl w terminie najpóźniej do 31 maja danego roku akademickiego. [Wniosek – pobierz]

 

 Informacja o terminie kwaterowania w Domach Studenta UTH Radom
na rok akademicki 2022/23
 

Informujemy, że studenci, którym przyznane zostały miejsca w Domach Studenta – mogą kwaterować się w przyznanym akademiku  w dniach:

  • 30.09.2022 (piątek) w godzinach od 8:00 do 15:00
  • 02.10.2022 (niedziela) w godzinach od 10:00-18:00 

 

Dom Studenta nr 1 "Wcześniak"

Posiada 141 pokoi w tym 4 pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

  • pełne umeblowanie pokoju
    (biurko, łóżko, szafa, krzesło),
  • aneks kuchenny
    (szafki kuchenne, zlew, lodówka),
  • łazienka z WC i prysznicem,
  • dostęp do Internetu oraz telewizji.

Ponadto do dyspozycji studentów pozostają:
pralnia, siłownia, sala fitness, ping-pong, bilard.

Dom Studencki nr 2
"Walet"

Posiada 143 pokoje.

  • pełne umeblowanie pokoju
    (biurko, łóżko, szafa, krzesło),
  • aneks kuchenny
    (szafki kuchenne, zlew, lodówka),
  • łazienka z WC i prysznicem,
  • dostęp do Internetu oraz telewizji.

Ponadto do dyspozycji studentów pozostają:
pralnia, siłownia i bilard.

Dom Studencki nr 3
"Bliźniak"

Posiada 133 pokoje 2-osobowe.

  • pełne umeblowanie pokoju
    (biurko, łóżko, szafa, krzesło),
  • aneks kuchenny (szafki kuchenne, zlew, lodówka),
  • łazienka z WC i prysznicem,
  • dostęp do Internetu oraz telewizji.

Ponadto do dyspozycji studentów pozostają:
pralnia, siłownia, sala klubowa.

Kontakt

ul. Akademicka 1
tel. +48 48 361 7242

ul. Akademicka 3
tel. +48 48 361 7247

ul. Akademicka 5
tel. +48 48 361 7250

Dział Spraw Studenckich UTH Rad​

ul. Malczewskiego 29 pok. nr 28 i 29 (budynek Rektoratu)

mgr Elżbieta Jędruszczak

Kierownik
tel. +48 48 361 7039
e-mail: jedruszczak@uthrad.pl

mgr inż. Anna Chrzan

tel. +48 48 361 7038
e-mail: a.chrzan@uthrad.pl

mgr inż. Monika Siwiec

tel. +48 48 361 7387
e-mail: m.siwiec@uthrad.pl

mgr Iwona Mędrzycka-Pietrzyk

tel. +48 48 361 7036
e-mail: i.medrzycka@uthrad.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close