Domy Studenckie
Osoby zainteresowane miejscem w Domu Studenta
w roku akademickim 2022/2023 (tj. od 01.10.2022 do 30.06.2023)
proszone są o złożenie elektronicznego wniosku w systemie Wirtualna Uczelnia.
Termin rejestrowania wniosków przez system elektroniczny na kolejny rok akademicki, dla studentów mija 15 czerwca
Informujemy, że we wniosku o miejsce w Domu Studenta, wysokość dochodu w rodzinie studenta zgłaszana jest na zasadzie oświadczenia (nie są wymagane zaświadczenia o dochodzie).
O wynikach przydziału będzie informował status wniosku w systemie Wirtualna Uczelnia – „przyznano”.
Studenci przyjmowani na pierwszy rok studiów proszeni są o składanie elektronicznie wniosków o miejsce w Domu Studenta, po uzyskaniu dostępu do systemu Wirtualna Uczelnia.
W sytuacji braku wolnych miejsc w wybranym Domu Studenta, wnioski mogą zostać przekwalifikowane na inny, o czym poinformujemy mailowo.
Studenci, będący na ostatnim semestrze studiów pierwszego i drugiego stopnia, którzy chcą w kolejnym roku akademickim kontynuować naukę i zamieszkiwać w akademiku UTH Radom – proszeni są o złożenie wniosku do dnia 15 czerwca (tylko w formie mailowej na adres: sprawystudenckie@uthrad.pl pobierz plik pdf)
W/w studenci będą składać wnioski w formie elektronicznej po pozytywnie zakończonej rekrutacji na kolejny etap studiów po uzyskaniu dostępu do WU.
Studenci, którzy we wstępnym przydziale zakwalifikowani zostaną do otrzymania miejsca w DS-ach na przyszły rok akademicki – obowiązani będą wpłacić zadatek 94,- zł na poczet opłaty za październik w terminie do 31 sierpnia. Miejsca studentów, którzy nie dokonają terminowo wpłaty zadatku będą traktowane jako wolne.
W pierwszej kolejności kwaterowani są studenci ze statusem przyznano. Studenci oczekujący na miejsce w akademiku będą kwaterowani w miarę pojawiających się wolnych miejsc.
Osoby, nie będące studentami Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu (absolwenci, studenci innych uczelni i inni) – mogą złożyć wniosek do Działu Spraw Studenckich w formie mailowej na adres sprawystudenckie@uthrad.pl w terminie najpóźniej do 31 maja [Wniosek – pobierz], na kolejny rok akademicki tj.od 01.10. do 30.06.
Ważność przydziału dla studentów i osób nie będących studentami wygasa – w przypadku nie zgłoszenia się do Domu Studenta w ciągu 3 dni od rozpoczęcia daty okresu przydziału.
Mieszkańcy, którzy zalegają z opłatami za miejsca w akademiku za mijający rok akademicki nie będą zakwaterowani do momentu uregulowania zaległych płatności.
Kwaterowani będą studenci znajdujący się na listach przydziału miejsc ze statusem „przyznano”.
Pozostali studenci (wnioski o akademik ze statusem „oczekujący” oraz „nowy” – brak wniesionych przedpłat) mogą ubiegać się o zakwaterowanie tylko w miarę wolnych miejsc.
Po zakwaterowaniu w akademiku i wpisaniu w system elektroniczny meldunku, wygenerowane zostaną na Państwa indywidualnym koncie wymagane opłaty wraz z żądanym terminem uregulowania płatności:
- kaucja zwrotna w wysokości 200,- zł na poczet ewentualnych szkód (kaucja zwrócona będzie przy wykwaterowaniu);
- comiesięczne opłaty, przy czym pierwsza rata (za październik) będzie zmniejszona o wniesioną wcześniej przedpłatę.
Uwaga! Opłaty na poczet zakwaterowania w akademiku (przedpłata, kaucja, opłata comiesięczna) wnosimy wyłącznie na przypisany w systemie każdemu studentowi indywidualny rachunek bankowy (zakończony numerem albumu), to znaczy na indywidualne konto bankowe wygenerowane w systemie Wirtualna Uczelnia: www.dziekanat.uniwersytetradom.pl (Twoje dane finansowe -> Dane finansowe -> Nr subkonta). W tytule przelewu proszę koniecznie podawać numer i nazwę Domu Studenta, np. „DS-1 Wcześniak”, „DS-3 Bliźniak”.
Kierownicy DS-ów nie przyjmują od studentów wpłat gotówkowych.
Zakwaterowania w akademiku w okresie wakacji lipiec – wrzesień
Studenci, którzy chcą skorzystać z zakwaterowania w okresie wakacyjnym lipiec- wrzesień, proszeni są o przesłanie wniosków drogą mailową na adres : sprawystudenckie@uthrad.pl w terminie najpóźniej do 31 maja danego roku akademickiego. [Wniosek – pobierz]
Informacja o terminie kwaterowania w Domach Studenta UTH Radom
na rok akademicki 2022/23
Informujemy, że studenci, którym przyznane zostały miejsca w Domach Studenta – mogą kwaterować się w przyznanym akademiku w dniach:
- 30.09.2022 (piątek) w godzinach od 8:00 do 15:00
- 02.10.2022 (niedziela) w godzinach od 10:00-18:00
Dom Studenta nr 1 "Wcześniak"
Posiada 141 pokoi w tym 4 pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
- pełne umeblowanie pokoju
(biurko, łóżko, szafa, krzesło), - aneks kuchenny
(szafki kuchenne, zlew, lodówka), - łazienka z WC i prysznicem,
- dostęp do Internetu oraz telewizji.
Ponadto do dyspozycji studentów pozostają:
pralnia, siłownia, sala fitness, ping-pong, bilard.
Dom Studencki nr 2
"Walet"
Posiada 143 pokoje.
- pełne umeblowanie pokoju
(biurko, łóżko, szafa, krzesło), - aneks kuchenny
(szafki kuchenne, zlew, lodówka), - łazienka z WC i prysznicem,
- dostęp do Internetu oraz telewizji.
Ponadto do dyspozycji studentów pozostają:
pralnia, siłownia i bilard.
Dom Studencki nr 3
"Bliźniak"
Posiada 133 pokoje 2-osobowe.
- pełne umeblowanie pokoju
(biurko, łóżko, szafa, krzesło), - aneks kuchenny (szafki kuchenne, zlew, lodówka),
- łazienka z WC i prysznicem,
- dostęp do Internetu oraz telewizji.
Ponadto do dyspozycji studentów pozostają:
pralnia, siłownia, sala klubowa.
Kontakt
ul. Akademicka 1
tel. +48 48 361 7242
ul. Akademicka 3
tel. +48 48 361 7247
ul. Akademicka 5
tel. +48 48 361 7250
Dział Spraw Studenckich UTH Rad
ul. Malczewskiego 29 pok. nr 28 i 29 (budynek Rektoratu)