Domy Studenckie
UWAGA!
Osoby zainteresowane miejscem w Domu Studenta w roku akademickim 2022/2023
proszone są o złożenie elektronicznego wniosku w systemie Wirtualna Uczelnia.
Przypominamy, że podstawowy termin rejestrowania wniosków przez system elektroniczny mija 15 czerwca 2022 r.!
Wnioski o miejsce/pokój w Domu Studenta na nowy rok akademicki 2022/2023 (data od 01.10.2022 do 30.06.2023)
wypełniamy tylko elektronicznie (bez drukowania wniosku) po zalogowaniu się do swojego konta w systemie Wirtualna Uczelnia.
Przypominamy, że w myśl Regulaminu świadczeń dla studentów wysokość dochodu w rodzinie student zgłasza na zasadzie oświadczenia (nie są wymagane zaświadczenia o dochodzie).
Ważność przydziału wygasa w przypadku nie zgłoszenia się w ciągu 3 dni od rozpoczęcia roku akademickiego.
Studenci, którzy zalegają z opłatami za miejsca w akademiku za mijający rok akademicki nie będą zakwaterowani do momentu uregulowania zaległych płatności;
Kwaterowani będą studenci znajdujący się na listach przydziału miejsc ze statusem „przyznano”.
Pozostali studenci (wnioski o akademik ze statusem „oczekujący” oraz „nowy” – brak wniesionych przedpłat) mogą ubiegać się o zakwaterowanie tylko w miarę wolnych miejsc.
Po zakwaterowaniu w akademiku i wpisaniu w system elektroniczny meldunku, wygenerowane zostaną na Państwa indywidualnym koncie wymagane opłaty wraz z żądanym terminem uregulowania płatności:
- kaucja zwrotna w wysokości 200,- zł na poczet ewentualnych szkód (kaucja zwrócona będzie przy wykwaterowaniu);
- comiesięczne opłaty, przy czym pierwsza rata (za październik) będzie zmniejszona o wniesioną wcześniej przedpłatę.
Uwaga! Opłaty na poczet zakwaterowania w akademiku (przedpłata, kaucja, opłata comiesięczna) wnosimy wyłącznie na przypisany w systemie każdemu studentowi indywidualny rachunek bankowy (zakończony numerem albumu), to znaczy na indywidualne konto bankowe wygenerowane w systemie Wirtualna Uczelnia: www.dziekanat.uniwersytetradom.pl (Twoje dane finansowe -> Dane finansowe -> Nr subkonta).
W tytule przelewu proszę koniecznie podawać numer i nazwę Domu Studenta, np. „DS-1 Wcześniak”, „DS-3 Bliźniak”.
Uwaga! Kierownicy DS-ów nie będą przyjmowali od studentów wpłat gotówkowych.
UWAGA dotycząca zakwaterowania w Domach Studenta dla studentów przyjętych na I rok studiów 2022/2023
Studenci, którzy będą przyjmowani na pierwszy rok studiów będą składać elektroniczne wnioski o miejsce w Domu Studenta po uzyskaniu dostępu do systemu Wirtualna Uczelnia.
Studentów zainteresowanych uzyskaniem miejsca w Domu Studenta informujemy, że wnioski na rok akademicki 2022/2023 należy wypełniać elektronicznie w systemie Wirtualna Uczelnia (po zalogowaniu do systemu wybrać zakładkę Student -> Akademik -> Dodaj wniosek).
O wynikach przydziału będzie informował status wniosku w systemie Wirtualna Uczelnia – przyznano.
Jeżeli zabraknie wolnych miejsc w wybranym przez Pana/Panią akademiku, wnioski mogą zostać przekwalifikowane na inny Dom Studenta, o czym poinformujemy mailowo.
Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie internetowej UTH Rad. www.uniwersytetradom.pl w zakładce Student -> Domy studenckie.
UWAGA!
Studenci, którzy są w tej chwili na ostatnim semestrze studiów pierwszego i drugiego stopnia, a chcą w kolejnym roku akademickim 2022/2023 kontynuować naukę i zamieszkanie w akademiku UTH Rad. – proszeni są o złożenie wniosku (tylko w formie mailowej na adres sprawystudenckie@uthrad.pl pobierz plik pdf) do dnia 15 czerwca 2022r.
W/w studenci będą składać wnioski w formie elektronicznej po pozytywnie zakończonej rekrutacji na kolejny etap studiów po uzyskaniu dostępu do WU.
Przypominamy, że podobnie jak w poprzednich latach – studenci, którzy we wstępnym przydziale zakwalifikowani zostaną do otrzymania miejsca w DS-ach na przyszły rok akademicki – obowiązani będą wpłacić zadatek 94,- zł na poczet opłaty za październik w terminie do 31 sierpnia 2022 r. Miejsca studentów, którzy nie dokonają terminowo wpłaty zadatku będą traktowane jako wolne.
Zakwaterowania w akademiku w okresie wakacji lipiec – wrzesień 2022
Studenci, którzy chcą skorzystać z zakwaterowania w okresie wakacyjnym lipiec- wrzesień 2022 , proszeni są o przesłanie wniosków drogą mailową na adres : sprawystudenckie@uthrad.pl w terminie najpóźniej do 31 maja 2021r. [Wniosek – pobierz]
UWAGA!
Osoby, które nie są studentami Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu (absolwenci, studenci innych uczelni i inni) – składają do Działu Spraw Studenckich wniosek w formie mailowej na adres sprawystudenckie@uthrad.pl w terminie najpóźniej do 31 maja 2022 [Wniosek – pobierz]
UWAGA!
Brak wolnych miejsc w Domach studenckich!
W pierwszej kolejności kwaterowani są studenci ze statusem przyznano. Studenci oczekujący na miejsce w akademiku będą kwaterowani w miarę pojawiających się wolnych miejsc .
Informacja o terminie kwaterowania w Domach Studenta UTH Rad. na rok akademicki 2021/22
Informujemy, że studenci, którym przyznane zostały miejsca w Domach Studenta – mogą
kwaterować się w przyznanym akademiku w dniach:
30.09.2021 (czwartek) w godzinach od 8:00 do 15:00
01.10.2021 (piątek) w godzinach od 8:00-15:00
03.10.2021 (niedziela) w godzinach od 10:00-18:00
Ważność przydziału wygasa w przypadku nie zgłoszenia się w ciągu 3 dni od rozpoczęcia roku akademickiego.
Studenci, którzy zalegają z opłatami za miejsca w akademiku za mijający rok akademicki nie będą zakwaterowani do momentu uregulowania zaległych płatności;
Kwaterowani będą studenci znajdujący się na listach przydziału miejsc ze statusem „przyznano”.
Pozostali studenci (wnioski o akademik ze statusem „oczekujący” oraz „nowy” – brak wniesionych przedpłat) mogą ubiegać się o zakwaterowanie tylko w miarę wolnych miejsc.
Po zakwaterowaniu w akademiku i wpisaniu w system elektroniczny meldunku, wygenerowane zostaną na Państwa indywidualnym koncie wymagane opłaty wraz z żądanym terminem uregulowania płatności:
- kaucja zwrotna w wysokości 200,- zł na poczet ewentualnych szkód (kaucja zwrócona będzie przy wykwaterowaniu);
- comiesięczne opłaty, przy czym pierwsza rata (za październik) będzie zmniejszona o wniesioną wcześniej przedpłatę.
Uwaga! Opłaty na poczet zakwaterowania w akademiku (przedpłata, kaucja, opłata comiesięczna) wnosimy wyłącznie na przypisany w systemie każdemu studentowi indywidualny rachunek bankowy (zakończony numerem albumu), to znaczy na indywidualne konto bankowe wygenerowane w systemie Wirtualna Uczelnia: www.dziekanat.uniwersytetradom.pl (Twoje dane finansowe -> Dane finansowe -> Nr subkonta).
W tytule przelewu proszę koniecznie podawać numer i nazwę Domu Studenta, np. „DS-1 Wcześniak”, „DS-3 Bliźniak”.
Uwaga! Kierownicy DS-ów nie będą przyjmowali od studentów wpłat gotówkowych.
UWAGA!
Studenci, którzy będą przyjmowani na pierwszy rok studiów będą składać elektroniczne wnioski o miejsce w Domu Studenta po uzyskaniu dostępu do systemu Wirtualna Uczelnia.
UWAGA!
Zakwaterowania w akademiku w okresie wakacji lipiec – wrzesień 2021
Prosimy o nie składanie wniosków na wakacje w systemie WU!
Osoby, które chcą skorzystać z zakwaterowania w okresie wakacyjnym lipiec- wrzesień 2021 (wyłącznie osoby obecnie zamieszkujące w Domach studenckich. Nowe osoby ze względu na COVID-19 nie będą kwaterowane), proszone są o przesłanie wniosków drogą mailową na adres : sprawystudenckie@uthrad.pl w terminie najpóźniej do 10 czerwca 2021r. pobierz pdf
UWAGA!
Informacja dla studentów, którzy chcą skorzystać z pojedynczych noclegów
- Należy złożyć wniosek o akademik w Wirtualnej Uczelni (o ile wniosek na rok akademicki 2020/21 nie był złożony wcześniej).
- Przed przyjazdem należy przesłać e-mail do Kierownika DS3 na adres: d.piatek@uthrad.pl zawierający:
- Imię i nazwisko,
- nr albumu,
- termin zakwaterowania – od …… do …….,
- rodzaj zakwaterowania: pokój samodzielny/miejsce w pokoju.
Opłata za zakwaterowanie wynosi:
- miejsce w pokoju dwuosobowym: 70,00 zł/doba *)
- pokój samodzielny: 90,00 zł *)
Opłata może być wniesiona gotówką lub kartą płatniczą na Recepcji DS3.
*) zgodnie z zarządzeniem Rektora nr R-24/2019 w sprawie cennika opłat za zakwaterowanie w domach Studenta UTH Radom
UWAGA!
Osoby zainteresowane miejscem w Domu Studenta w roku akademickim 2021/2022
proszone są o złożenie elektronicznego wniosku w systemie Wirtualna Uczelnia.
Przypominamy, że podstawowy termin rejestrowania wniosków przez system elektroniczny mija 31 maja 2021 r.!
Wnioski o miejsce/pokój w Domu Studenta na nowy rok akademicki 2021/2022 (data od 30.09.2021 do 30.06.2022)
wypełniamy tylko elektronicznie (bez drukowania wniosku) po zalogowaniu się do swojego konta w systemie Wirtualna Uczelnia.
Przypominamy, że w myśl Regulaminu świadczeń dla studentów wysokość dochodu w rodzinie student zgłasza na zasadzie oświadczenia (nie są wymagane zaświadczenia o dochodzie).
Ważność przydziału wygasa w przypadku nie zgłoszenia się w ciągu 3 dni od rozpoczęcia roku akademickiego.
Studenci, którzy zalegają z opłatami za miejsca w akademiku za mijający rok akademicki nie będą zakwaterowani do momentu uregulowania zaległych płatności;
Kwaterowani będą studenci znajdujący się na listach przydziału miejsc ze statusem „przyznano”.
Pozostali studenci (wnioski o akademik ze statusem „oczekujący” oraz „nowy” – brak wniesionych przedpłat) mogą ubiegać się o zakwaterowanie tylko w miarę wolnych miejsc.
Po zakwaterowaniu w akademiku i wpisaniu w system elektroniczny meldunku, wygenerowane zostaną na Państwa indywidualnym koncie wymagane opłaty wraz z żądanym terminem uregulowania płatności:
- kaucja zwrotna w wysokości 200,- zł na poczet ewentualnych szkód (kaucja zwrócona będzie przy wykwaterowaniu);
- comiesięczne opłaty, przy czym pierwsza rata (za październik) będzie zmniejszona o wniesioną wcześniej przedpłatę.
Uwaga! Opłaty na poczet zakwaterowania w akademiku (przedpłata, kaucja, opłata comiesięczna) wnosimy wyłącznie na przypisany w systemie każdemu studentowi indywidualny rachunek bankowy (zakończony numerem albumu), to znaczy na indywidualne konto bankowe wygenerowane w systemie Wirtualna Uczelnia: www.dziekanat.uniwersytetradom.pl (Twoje dane finansowe -> Dane finansowe -> Nr subkonta).
W tytule przelewu proszę koniecznie podawać numer i nazwę Domu Studenta, np. „DS-1 Wcześniak”, „DS-3 Bliźniak”.
Uwaga! Kierownicy DS-ów nie będą przyjmowali od studentów wpłat gotówkowych.
UWAGA dotycząca zakwaterowania w Domach Studenta dla studentów przyjętych na I rok studiów 2021/2022
Studenci, którzy będą przyjmowani na pierwszy rok studiów będą składać elektroniczne wnioski o miejsce w Domu Studenta po uzyskaniu dostępu do systemu Wirtualna Uczelnia.
Studentów zainteresowanych uzyskaniem miejsca w Domu Studenta informujemy, że wnioski na rok akademicki 2021/2022 należy wypełniać elektronicznie w systemie Wirtualna Uczelnia (po zalogowaniu do systemu wybrać zakładkę Student -> Akademik -> Dodaj wniosek).
O wynikach przydziału będzie informował status wniosku w systemie Wirtualna Uczelnia – przyznano.
Jeżeli zabraknie wolnych miejsc w wybranym przez Pana/Panią akademiku, wnioski mogą zostać przekwalifikowane na inny Dom Studenta, o czym poinformujemy mailowo.
Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie internetowej UTH Rad. www.uniwersytetradom.pl w zakładce Student -> Domy studenckie.
UWAGA!
Studenci, którzy są w tej chwili na ostatnim semestrze studiów pierwszego i drugiego stopnia, a chcą w kolejnym roku akademickim 2021/2022 kontynuować naukę i zamieszkanie w akademiku UTH Rad. – proszeni są o złożenie wniosku (tylko w formie mailowej na adres sprawystudenckie@uthrad.pl pobierz plik pdf) do dnia 31 maja 2021r.
W/w studenci będą składać wnioski w formie elektronicznej po pozytywnie zakończonej rekrutacji na kolejny etap studiów po uzyskaniu dostępu do WU.
Przypominamy, że podobnie jak w poprzednich latach – studenci, którzy we wstępnym przydziale zakwalifikowani zostaną do otrzymania miejsca w DS-ach na przyszły rok akademicki – obowiązani będą wpłacić zadatek 94,- zł na poczet opłaty za październik w terminie do 31 sierpnia 2021 r. Miejsca studentów, którzy nie dokonają terminowo wpłaty zadatku będą traktowane jako wolne.
Zakwaterowania w akademiku w okresie wakacji lipiec – wrzesień 2021
Osoby, które chcą skorzystać z zakwaterowania w okresie wakacyjnym lipiec- wrzesień 2021 (wyłącznie osoby obecnie zamieszkujące w Domach studenckich. Nowe osoby ze względu na COVID-19 nie będą kwaterowane), proszone są o przesłanie wniosków drogą mailową na adres : sprawystudenckie@uthrad.pl w terminie najpóźniej do 31 maja 2021r. pobierz pdf
UWAGA!
Osoby, które nie są studentami Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu i z tego powodu nie mogą złożyć elektronicznego wniosku o miejsce w akademiku (absolwenci, studenci innych uczelni i inni) – składają do Działu Spraw Studenckich wniosek w formie mailowej na adres sprawystudenckie@uthrad.pl
Wnioski mogą składać tylko osoby obecnie mieszkające w akademikach. Termin składania wniosków mija 30.06.2021 r.
Wniosek dla osób nie będących studentami UTH Rad. oraz studentów ostatniego semestru studiów – POBIERZ
Dom Studenta nr 1 "Wcześniak"
Posiada 141 pokoi w tym 4 pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
- pełne umeblowanie pokoju
(biurko, łóżko, szafa, krzesło), - aneks kuchenny
(szafki kuchenne, zlew, lodówka), - łazienka z WC i prysznicem,
- dostęp do Internetu oraz telewizji.
Ponadto do dyspozycji studentów pozostają:
pralnia, siłownia, sala fitness, ping-pong, bilard.
Dom Studencki nr 2
"Walet"
Posiada 143 pokoje.
- pełne umeblowanie pokoju
(biurko, łóżko, szafa, krzesło), - aneks kuchenny
(szafki kuchenne, zlew, lodówka), - łazienka z WC i prysznicem,
- dostęp do Internetu oraz telewizji.
Ponadto do dyspozycji studentów pozostają:
pralnia, siłownia i bilard.
Dom Studencki nr 3
"Bliźniak"
Posiada 133 pokoje 2-osobowe.
- pełne umeblowanie pokoju
(biurko, łóżko, szafa, krzesło), - aneks kuchenny (szafki kuchenne, zlew, lodówka),
- łazienka z WC i prysznicem,
- dostęp do Internetu oraz telewizji.
Ponadto do dyspozycji studentów pozostają:
pralnia, siłownia, sala klubowa.
Kontakt
ul. Akademicka 1
tel. +48 48 361 7242
ul. Akademicka 3
tel. +48 48 361 7247
ul. Akademicka 5
tel. +48 48 361 7250
Dział Spraw Studenckich UTH Rad
ul. Malczewskiego 29 pok. nr 28 i 29 (budynek Rektoratu)