Student

Akty prawne

Uchwała Nr 000-5/6/2019 Senatu UTH Radom z dnia 30 maja 2019 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu studiów w Uniwersytecie Technologiczno-Humanistycznym im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu.

Regulamin studiów w Uniwersytecie Technologiczno-Humanistycznym im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu
(obowiązuje od roku akademickiego 2019/2020)

Uchwała nr 07/19 Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego UTH Radom z dnia 4 czerwca 2019 r.

Zmiany do Regulaminu studiów:


Zarządzenie R-19/2015 Rektora Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu z dnia 7 maja 2015 r. w sprawie ogłoszenia uchwały Nr 000-4/3/2015 Senatu Uczelni z dnia 14 kwietnia 2015 r. w sprawie uchwalenia regulaminu studiów w Uniwersytecie Technologiczno-Humanistycznym im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu (dotyczy studentów, którzy rozpoczynają studia od roku akademickiego 2015/2016).

Zmiany do regulaminu studiów:

Zarządzenie R-24/2012 Rektora Politechniki Radomskiej im. Kazimierza Pułaskiego z dnia 18 maja 2012 r. w sprawie ogłoszenia uchwały Nr 000-6/1/2012 Senatu Uczelni z dnia 26 kwietnia 2012 r. w sprawie uchwalenia regulaminu studiów w Politechnice Radomskiej im. Kazimierza Pułaskiego (dotyczy studentów, którzy rozpoczęli studia przed 1 października 2015 r. z zastrzeżeniem pkt 2 uchwały Nr 000-4/3/2015 Senatu Uczelni z dnia 14 kwietnia 2015 r. opublikowanej powyżej).

Zmiany do regulaminu studiów:

  • Wysokość opłat za usługi edukacyjne świadczone w roku akademickim 2022/2023 (plik pdf)
  • Wysokość opłat za usługi edukacyjne świadczone w roku akademickim 2021/2022 (plik pdf)
  • Wysokość opłat za usługi edukacyjne świadczone w roku akademickim 2020/2021 (plik pdf)
  • Wysokość opłat za usługi edukacyjne świadczone w roku akademickim 2019/2020 (plik pdf)
  • Wysokość opłat za usługi edukacyjne świadczone w roku akademickim 2018/2019 (plik pdf)
  • Wysokości opłat za usługi edukacyjne świadczone w roku akademickim 2017/2018 (plik pdf) zmiana (plik pdf) aneks (plik pdf)
  • Wysokości opłat za usługi edukacyjne świadczone w roku akademickim 2016/2017 (plik pdf)
  • Wysokości opłat za usługi edukacyjne świadczone w roku akademickim 2015/2016 (plik pdf)
  • Obowiązują od roku akademickiego 2022/2023 (plik pdf)
  • Obowiązują od roku akademickiego 2019/2020 (plik pdf)
  • Wysokość opłat za usługi edukacyjne w roku akademickim 2021/2022 (plik pdf)
  • Wysokość opłat za usługi edukacyjne w roku akademickim 2020/2021 (plik pdf)
  • Wysokość opłat za usługi edukacyjne w roku akademickim 2019/2020 (link)
  • Wysokość opłat za usługi edukacyjne w roku akademickim 2018/2019 (link)
  • Wysokość opłat za usługi edukacyjne w roku akademickim 2017/2018 (plik pdf)
  • Wysokość opłat za usługi edukacyjne w roku akademickim 2016/2017 (plik pdf) zmiana (plik pdf)
  • Zasady pobierania opłat (plik pdf) zmiana (plik pdf)
     
  • Wzory umów z cudzoziemcami (link) zmiana (link)

Zasady wydawania Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS) i obiegu dokumentów związanych z wydaniem ELS (plik pdf)

Formularz/Wniosek zgłoszeniowy o wydanie ELS (plik pdf)

Opłaty za dokumentację przebiegu studiów obowiązujące do 30.09.2017 (plik pdf)

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close