Osoby zainteresowane miejscem w Domu Studenta w roku akademickim 2021/2022

Osoby zainteresowane miejscem w Domu Studenta w roku akademickim 2021/2022
proszone są o złożenie elektronicznego wniosku w systemie Wirtualna Uczelnia.

Przypominamy, że podstawowy termin rejestrowania wniosków przez system elektroniczny mija 31 maja 2021 r.!

Wnioski o miejsce/pokój w Domu Studenta na nowy rok akademicki 2021/2022 (data od 30.09.2021 do 30.06.2022)
wypełniamy tylko elektronicznie (bez drukowania wniosku) po zalogowaniu się do swojego konta w systemie Wirtualna Uczelnia.

Przypominamy, że w myśl Regulaminu świadczeń dla studentów wysokość dochodu w rodzinie student zgłasza na zasadzie oświadczenia (nie są wymagane zaświadczenia o dochodzie).

UWAGA!

Studenci, którzy są w tej chwili na ostatnim semestrze studiów pierwszego i drugiego stopnia, a chcą w kolejnym roku akademickim 2021/2022 kontynuować naukę i zamieszkanie w akademiku UTH Rad. – proszeni są o złożenie wniosku (tylko w formie mailowej na adres sprawystudenckie@uthrad.pl pobierz plik pdf) do dnia 31 maja br. W/w studenci będą składać wnioski w formie elektronicznej po pozytywnie zakończonej rekrutacji na kolejny etap studiów po uzyskaniu dostępu do WU.

Przypominamy, że podobnie jak w poprzednich latach – studenci, którzy we wstępnym przydziale zakwalifikowani zostaną do otrzymania miejsca w DS-ach na przyszły rok akademicki – obowiązani będą wpłacić zadatek 94,- zł na poczet opłaty za październik w terminie do 31 sierpnia 2021 r. Miejsca studentów, którzy nie dokonają terminowo wpłaty zadatku będą traktowane jako wolne.

UWAGA!

Studenci, którzy będą przyjmowani na pierwszy rok studiów będą składać elektroniczne wnioski o miejsce w Domu Studenta po uzyskaniu dostępu do systemu Wirtualna Uczelnia.

Zakwaterowania w akademiku w okresie wakacji lipiec – wrzesień 2021

Osoby, które chcą skorzystać z zakwaterowania w okresie wakacyjnym lipiec- wrzesień 2021 (wyłącznie osoby obecnie zamieszkujące w Domach studenckich. Nowe osoby ze względu na COVID-19 nie będą kwaterowane), proszone są o przesłanie wniosków drogą mailową na adres : sprawystudenckie@uthrad.pl w terminie najpóźniej do 31 maja br. pobierz pdf

UWAGA!

Osoby, które nie są studentami Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu i z tego powodu nie mogą złożyć elektronicznego wniosku o miejsce w akademiku (absolwenci, studenci innych uczelni i inni) – składają do Działu Spraw Studenckich wniosek w formie mailowej na adres sprawystudenckie@uthrad.pl

Wnioski mogą składać tylko osoby obecnie mieszkające w akademikach. Termin składania wniosków mija 30.06.2021 r.

Wniosek dla osób nie będących studentami UTH Rad. oraz studentów ostatniego semestru studiów – POBIERZ

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Nie
Wróć