Domy studenckie
OSOBY ZAINTERESOWANE MIEJSCEM W DOMU STUDENTA W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026 (TJ. OD 01.10.2025 DO 30.06.2026) PROSZONE SĄ O ZŁOŻENIE ELEKTRONICZNEGO WNIOSKU W SYSTEMIE WIRTUALNA UCZELNIA.
Termin rejestrowania wniosków przez system elektroniczny na kolejny rok akademicki, dla studentów trwa do 15 maja 2025 r.
Informujemy, że we wniosku o miejsce w Domu Studenta, wysokość dochodu w rodzinie studenta zgłaszana jest na zasadzie oświadczenia (nie są wymagane zaświadczenia o dochodzie).
O wynikach przydziału będzie informował status wniosku w systemie Wirtualna Uczelnia – „przyznano”.
Studenci przyjmowani na pierwszy rok studiów I i II stopnia proszeni są o składanie elektronicznie wniosków o miejsce w Domu Studenta, po uzyskaniu dostępu do systemu Wirtualna Uczelnia.
W sytuacji braku wolnych miejsc w wybranym Domu Studenta, wnioski mogą zostać przekwalifikowane na inny, o czym poinformujemy mailowo.
Studenci, którzy we wstępnym przydziale zakwalifikowani zostaną do otrzymania miejsca w DS-ach na przyszły rok akademicki – obowiązani będą wpłacić zadatek 94,- zł na poczet opłaty za październik w terminie do 31 sierpnia. Miejsca studentów, którzy nie dokonają terminowo wpłaty zadatku będą traktowane jako wolne.
W pierwszej kolejności kwaterowani są studenci ze statusem przyznano. Studenci oczekujący na miejsce w akademiku będą kwaterowani w miarę pojawiających się wolnych miejsc.
Ważność przydziału dla studentów i osób nie będących studentami wygasa – w przypadku nie zgłoszenia się do Domu Studenta w ciągu 3 dni od rozpoczęcia daty okresu przydziału.
Mieszkańcy, którzy zalegają z opłatami za miejsca w akademiku za mijający rok akademicki nie będą zakwaterowani do momentu uregulowania zaległych płatności.
Kwaterowani będą studenci znajdujący się na listach przydziału miejsc ze statusem „przyznano”.
Pozostali studenci (wnioski o akademik ze statusem „oczekujący” oraz „nowy” – brak wniesionych przedpłat) mogą ubiegać się o zakwaterowanie tylko w miarę wolnych miejsc.
Po zakwaterowaniu w akademiku i wpisaniu w system elektroniczny meldunku, wygenerowane zostaną na Państwa indywidualnym koncie wymagane opłaty wraz z żądanym terminem uregulowania płatności:
- kaucja zwrotna w wysokości 500,- zł na poczet ewentualnych szkód (kaucja zwrócona będzie przy wykwaterowaniu);
- comiesięczne opłaty, przy czym pierwsza rata (za październik) będzie zmniejszona o wniesioną wcześniej przedpłatę.
Uwaga! Opłaty na poczet zakwaterowania w akademiku (przedpłata, kaucja, opłata comiesięczna) wnosimy wyłącznie na przypisany w systemie każdemu studentowi indywidualny rachunek bankowy (zakończony numerem albumu), to znaczy na indywidualne konto bankowe wygenerowane w systemie Wirtualna Uczelnia: www.dziekanat.uniwersytetradom.pl (Twoje dane finansowe -> Dane finansowe -> Nr subkonta). W tytule przelewu proszę koniecznie podawać numer i nazwę Domu Studenta, np. „DS-1 Wcześniak”, „DS-3 Bliźniak”.
Kierownicy DS-ów nie przyjmują od studentów wpłat gotówkowych.
Dom Studenta nr 1 "Wcześniak"
Posiada 141 pokoi w tym 4 pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
- pełne umeblowanie pokoju
(biurko, łóżko, szafa, krzesło), - aneks kuchenny
(szafki kuchenne, zlew, lodówka), - łazienka z WC i prysznicem,
- dostęp do Internetu oraz telewizji.
Ponadto do dyspozycji studentów pozostają:
pralnia, siłownia, sala fitness, ping-pong, bilard.
KONTAKT
ul. Akademicka 1
tel. +48 48 361 7242
Dom Studencki nr 2 "Walet"
Posiada 143 pokoje.
- pełne umeblowanie pokoju
(biurko, łóżko, szafa, krzesło), - aneks kuchenny
(szafki kuchenne, zlew, lodówka), - łazienka z WC i prysznicem,
- dostęp do Internetu oraz telewizji.
Ponadto do dyspozycji studentów pozostają:
pralnia, siłownia i bilard.
KONTAKT
ul. Akademicka 3
tel. +48 48 361 7247
Dom Studenta nr 3 "Bliźniak"
Posiada 133 pokoje 2-osobowe.
- pełne umeblowanie pokoju
(biurko, łóżko, szafa, krzesło), - aneks kuchenny (szafki kuchenne, zlew, lodówka),
- łazienka z WC i prysznicem,
- dostęp do Internetu oraz telewizji.
Ponadto do dyspozycji studentów pozostają:
pralnia, siłownia, sala klubowa.
KONTAKT
ul. Akademicka 5
tel. +48 48 361 7250
ZAKWATEROWANIA W AKADEMIKU W OKRESIE WAKACJI LIPIEC – WRZESIEŃ
Studenci, którzy chcą skorzystać z zakwaterowania w okresie wakacyjnym lipiec- wrzesień, proszeni są o przesłanie wniosków drogą mailową na adres: sprawystudenckie@uthrad.pl w terminie najpóźniej do 15 maja danego roku akademickiego. [Wniosek – pobierz]
INFORMACJA O TERMINIE KWATEROWANIA W DOMACH STUDENTA URAD. NA ROK AKADEMICKI 2025/26
Informujemy, że studenci, którym przyznane zostały miejsca w Domach Studenta – mogą kwaterować się w przyznanym akademiku w dniach:
Dział Spraw Studenckich Uniwersytetu Radomskiego
ul. Malczewskiego 29
pok. nr 28 i 29 (budynek Rektoratu)
MGR ELŻBIETA JĘDRUSZCZAK
Kierownik
tel. +48 48 361 7039
e-mail: jedruszczak@uthrad.pl