Nauczanie zdalne
Microsoft Teams
W odpowiedzi na zapotrzebowanie na usługi wspomagające zdalne nauczanie (e-learning) zostało dla Was przygotowane i skonfigurowane rozwiązanie Microsoft Teams.
INSTRUKCJA (plik PDF)
Przy pomocy powyższego narzędzia prowadzący zajęcia mogą m.in. przygotowywać grupy ćwiczeniowe, laboratoryjne, wykładowe i inne, przekazywać Wam materiały do nauki i wysyłać komunikaty, prowadzić e-spotkania, organizować zajęcia.
W ramach uruchomionego rozwiązania dla wszystkich studentów naszej Uczelni zostały przygotowane konta e-mail w formacie:
numer_albumu@student.uthrad.pl
W celu aktywacji kont prosimy o uruchomienie strony internetowej: https://poczta.uthrad.pl
Każde konto w momencie aktywacji posiada hasło – Uth$NUMER_PESEL. Przy pierwszym uruchomieniu konieczna jest zmiana hasła.
Po aktywacji kont studenci zyskują dostęp do poczty e-mail, nielimitowanego dysku sieciowego OneDrive, usług Teams, a także Office Web Apps.
Powyższe konta zostały przygotowane w celu prowadzenia zajęć e-learningowych oraz komunikacji z pracownikami dydaktycznymi Uczelni.
Uwagi i pytania dotyczące działania Microsoft Teams prosimy kierować na adres pracazdalna@uthrad.pl.