Nauczanie zdalne

Microsoft Teams 

W odpowiedzi na zapotrzebowanie na usługi wspomagające zdalne nauczanie (e-learning) zostało dla Was przygotowane i skonfigurowane rozwiązanie Microsoft Teams. 

INSTRUKCJA (plik PDF) 

Przy pomocy powyższego narzędzia prowadzący zajęcia mogą m.in. przygotowywać grupy ćwiczeniowe, laboratoryjne, wykładowe i inne, przekazywać Wam materiały do nauki i wysyłać komunikaty, prowadzić e-spotkania, organizować zajęcia. 

W ramach uruchomionego rozwiązania dla wszystkich studentów naszej Uczelni zostały przygotowane konta e-mail w formacie: 

numer_albumu@student.uthrad.pl 

W celu aktywacji kont prosimy o uruchomienie strony internetowej: https://poczta.uthrad.pl 
Każde konto w momencie aktywacji posiada hasło – Uth$NUMER_PESEL. Przy pierwszym uruchomieniu konieczna jest zmiana hasła. 

Po aktywacji kont studenci zyskują dostęp do poczty e-mail, nielimitowanego dysku sieciowego OneDrive, usług Teams, a także Office Web Apps. 

Powyższe konta zostały przygotowane w celu prowadzenia zajęć e-learningowych oraz komunikacji z pracownikami dydaktycznymi Uczelni. 

Uwagi i pytania dotyczące działania Microsoft Teams prosimy kierować na adres pracazdalna@uthrad.pl

 

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Nie
Wróć